Administracja   Rada Osiedla   Nasze Osiedle
Komunikaty i informacje
2021-04-26 15:52:00
Porządek zebrania Plenarnego Rady Osiedla Łazarz w dn. 26.04.2021

1. Przyjęcie protokołu z zebrania plenarnego Rady Osiedla z dnia 22.03.2021r.

2. Podjęcie uchwały w sprawie montażu bramy na posesji ul.Głogowska 91A.

3. Wniosek o wynajem pomieszczenia gospodarczego (boks motocyklowy) znajdującego się w podwórzu ul. Rynek Łazarski 17-18.

4. Wniosek o wynajęcie na okres 3 miesięcy lokalu ul.Śniadeckich 11.

5. Wniosek najemcy lokalu przy ul.Głogowskiej 89B o obniżenie czynszu najmu.

6. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Łukaszewicza 16 obniżenie czynszu najmu.

7. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Dmowskiego 37 o obniżenie czynszu najmu.

8. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Hetmańska 67 o obniżenie czynszu najmu.

9. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Wyspiańskiego 15A o obniżenie czynszu najmu.

10. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Wyspiańskiego 17 o obniżenie czynszu najmu.

11. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Śniadeckich 17 o obniżenie czynszu najmu.

12. Wniosek o obniżenie wysokości czynszu najmu pod reklamę ul.Głogowska 117.

13. Sprawy windykacyjne (dotyczy jednego lokalu).

14. Sprawy wniesione.

(C) 2009-2021 by LT Media Net sp z o.o.