Administracja   Rada Osiedla   Nasze Osiedle
Komunikaty i informacje
2021-05-20 08:15:00
Porządek zebrania Plenarnego Rady Osiedla Łazarz w dn. 24.05.2021

1. Przyjęcie protokołu z zebrania plenarnego Rady Osiedla z dnia 26.04.2021r.

2. Przyjęcie sprawozdania z działalności Osiedla za I kw. 2021r.

3. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na c.d. remontu elewacji przy ul.Śniadeckich 7, 9, 11.

4. Wniosek najemcy lokalu przy ul.Głogowskiej 120 o obniżenie stawki czynszu o 50%.

5. Wniosek najemcy lokalu przy ul.Śniadeckich 23 o obniżenie stawki czynszu za m-c maj 2021r.

6. Wniosek najemcy lokalu przy ul. Śniadeckich 17 o czasowe obniżenie stawki czynszu (do 30% dotychczasowej stawki).

7. Wniosek najemcy lokalu z ul.Głogowskiej 91 A o wyznaczenie miejsca parkingowego w podwórzu.

8. Wniosek lokatora z ul.Lodowej 8 o wynajem pomieszczenia gospodarczego znajdującego się w korytarzu wyjścia na podwórze.

9. Wniosek właściciela mieszkania przy ul.K.Potockiej 43/C o wyrażenie zgody na prowadzenie działalności gospodarczej (biura).

10. Sprawy wniesione.

(C) 2009-2021 by LT Media Net sp z o.o.