Administracja   Rada Osiedla   Nasze Osiedle
Komunikaty i informacje
2016-01-21 07:48:54
Porządek zebrania Plenarnego Rady Osiedla Łazarz w dn. 25.01.2016 r.

1. Przyjęcie protokołu z zebrania plenarnego Rady Osiedla z dnia 07.12.2015r.

2. Uchwała w sprawie podziału Osiedla na dwie części Walnego Zgromadzenia obejmujące członków zamieszkałych w zasobach Osiedla.

3. Wniosek o możliwość kontynuowania najmu lokali przy ul.Głogowskiej 91, 109 na dotychczasowych warunkach.

4. Wniosek w sprawie wynajmu lokalu przy ul.Głogowskiej 91A.

5. Rozpatrzenie wniosków w sprawie wynajmu lokalu przy ul.Głogowskiej 89A.  

6. Wniosek o wynajem pomieszczenia gospodarczego przy zespole garaży od strony Łukaszewicza.

7. Wniosek o obniżenie czynszu najmu ściany pod reklamę na budynku Głogowska 117.

8. Zadłużenia sądowe (dotyczy 5 lokali)

9. Sprawy wniesione.

(C) 2009-2017 by LT Media Net sp z o.o.