Administracja   Rada Osiedla   Nasze Osiedle
Komunikaty i informacje
2020-10-21 09:53:43
Porządek zebrania Plenarnego Rady Osiedla Łazarz w dn. 28.09.2020

1. Przyjęcie protokołu z zebrania plenarnego Rady Osiedla z dnia 03.08.2020r.

2. Wydanie opinii w sprawie projektu planu kosztów Administracji Ogólnej na 2021r.

3. Wniosek o wynajęcie zwolnionego lokalu o pow. 10m2 położonego w budynku przy ul.Niegolewskich 15.

4. Podjęcie uchwał w sprawie budowy śmietników przy ul.Dmowskiego 5/7, Stablewskiego 6 C.

5. Wniosek o wynajem skrytki w budynku ul.Głogowska 99A.

6. Wniosek o wynajem skrytki w budynku j.w.

7. Wniosek lokatora z ul.Bogusławskiego 16 o wymalowanie koperty z oznakowaniem inwalidzkim na podwórzu budynku przy wjeździe do garażu.

8. Wniosek o wymalowanie koperty na podwórzu przy ul. Łukaszewicza 16.

9. Wniosek o kupno lub wynajem garażu na terenie Osiedla.

10. Sprawy windykacyjne (dotyczy 4 lokali).

11. Informacja w sprawie komisyjnego wejścia do mieszkania na ul.Śniadeckich 11.

12. Wydanie opinii w sprawie wymiany pilotów na posesji ul.Drużbackiej 2,4,6, Wyspiańskiego 15 -17                   

13. Sprawy wniesione.

(C) 2009-2020 by LT Media Net sp z o.o.